reklama

Preťaté sny bolia

Zase 1 koniec. 1 z tých horších. Ale prežil som ho. Zatiaľ. Reprízu si ale nechcem zopakovať. Už nikdy. Ale ona možno príde aj sama. Časom. Lebo čas hojí všetky rany (preto je u lekára vždy plná čakáreň a čaká sa tak veľmi dlho).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Bolo to krátke,silné, zrazu. Ako letná búrka. Ako rýchlo prišla, tak rýchlo aj zmizla. Škoda, mohli smevidieť aj dúhu. Lenže to môžu len tí vytrvalí. Bolo mi s teboufajn. Aj keď to bolo málo, zriedka a krátko. Nestihol som ti veľapovedať, ukázať. Zažiť spolu nové veci. Viem, že si veľmi „busy“. Zmieril somsa s tým. A tešil ako malé decko na každú voľnú chvíľu s tebou.

Skončilo to. Lebosi sa rozhodla. Zrazu. Ale čo už. Netreba siliť veci do sfér kde nie súžiadané. Emócie boli zrazu.......akútne. Ale prešlo ma to. Vysvetlila si to. Nadiaľku. Veď tak vlastne aj začal ten koniec - na diaľku. Smutné, kúsok to zabolelo.Milióny otázok. Už sú zodpovedané. Stačila jediná veta.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Medická bolatichá, zopár ľudí v tráve. Slnko uteká za mraky. Komáre sa chystajúkamarátiť s nami. Mravce putujú po nohe. Ležíme tam.Trápne ticho. Pohľady. Nesmelé úsmevy. Ten tvoj si pamätám veľmi málo. A chcemsi ho odniesť taký veselý. Aby hrial aj neskôr. Nedarí sa. Si ako Mona Lisa. Neviemčo je za ním. Pár otázok, ktoré už nič nevyriešia. Povedané bolo všetko. Všetkopodstatné. Každá otázka sa ešte pred vyslovením stáva zodpovedanou. Tak neviemčo mám hovoriť, tak aspoň pozerám na teba. Nemôžem nič viac. Som smutný.

Tvoje unavené,krásne modré oči ostávaju v priamke mimo mňa. Vlastne stále si sa pozeraladosť mimo mňa, aspoň tak si pamätám. Väčšinou so sklonenou hlavou, a kúsoknahnevaným výrazom tváre. Prečo? Zvykol som si, si asi taká, často zamyslenázrejme. Dnes som to však chápalako úplný koniec. Vyznelo to tak, že to tak aj bude. Som rád, že som ťadnes videl. Ale je to len zdanie. A ja mu neverím.

Moje sny sapreťali v 1 sekunde. Lebo sme iní. Nestihol som ti povedať..............amožno je to dobre. Aj tak sa mi ale bude cnieť za tými momentmi s tebou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Znovahľadať......šťastie, spriaznenú dušu......už sa mi nechce. Je to zbytočné, bezzmyslu. Aj keď som teraz sklamaný, zmierený. Nechce sa mi už znova zažiť toseknutie snov. Trhá to tok myšlienok, ruší pokoj v hlave.

Povedal som, žeti napíšem, lebo nemáš veľa času na veľa priateľov. Tak ti píšem. Možno si to prečítaš.Áno som to ja. Prepáč, že to bolo také, aké si si to nevysnívala. Lebo tvojesny ostali predo mnou ukryté. A moje sa ti nepáčili.

Tomáš L. Marek

Tomáš L. Marek

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ten, ktorý sníva cez deň, v noci nevie zaspať, v lete očakáva sneh a v zime páľavu. Napriek všetkému čakaniu a hľadaniu to ešte stále nevzdal. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu